جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۲۴:۲۷

با هدف توسعه مبادلات اقتصادی انجام می‌شود:
سفر هیئت سرمایه‌گذار عمانی به بندر چابهار

باشگاه خبری فراساحل: هیئتی 30 نفره از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران کشور عمان به سرپرستی دکتر علی بن سعود السنیدی وزیر تجارت و صنایع با هدف توسعه مبادلات اقتصادی سفر یک روزه از طریق دریا راهی بندر چابهار خواهند شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سفر با همراهی دکتر علی بن سعود السنیدی وزیر تجارت و صنایع و دکتر احمد بن محمد الفیطسی وزیر حمل و نقل کشور عمان صورت می‌گیرد. محمد سعیدنژاد در ادامه افزود: با توجه به روابط حسنه و دیرینه دو کشور و طی سفری که در چند روز گذشته برای امضاء یادداشت تفاهم نامه توسعه همکاری بنادر ایران و عمان داشتیم این سفر صورت پذیرفت. وی گفت: از اهداف مهم سفر هیئت عمانی بندر چابهار ارتقاء توسعه مناسبات تجاری دو کشور و بنادر چابهار و عمان و همکاری های تخصصی است و در ادامه جلسه مشترکی با فعالان اقتصادی و مقامات دولتی دو کشور برگزار خواهد شد.


سعیدنژاد با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر و سواحل چابهار افرود: با توجه به بسترهای لازم برای حضور بخش‌های خصوصی، کشور عمان در زمینه‌های مختلف بندری، راه‌آهن و بانکی می‌توانند روابط خود را گسترش دهند. سعیدنژاد گفت: نزدیک بودن فاصله سرزمینی استان سیستان و بلوچستان با کشور عمان و توسعه زیر ساخت‌های بندری چابهار می‌تواند باعث افزایش روابط تجاری بین دو کشور شود . وی خاطرنشان کرد: در ترکیب این هیئت رئیس صندوق سرمایه‌گذاری، رایزن‌های بازرگانی، مدیر کل گمرک، بخش‌های همکاری تجارت و صنایع، مدیر کل گذرنامه، مدیر اجرایی کشتیرانی مسافربری، مدیر صندوق عمومی دولتی عمان، مدیر کل خدمات تجاری منطقه آزاد دقم، بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، مدیران بنادر صلاله، شرکت نفت، حمل و نقل دریایی و موسسه خدمات بندری حضور دارند.



  کد خبر : 1328
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :